Ik houd me wel tha(a)i - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Roos-Veerle Krijnen - WaarBenJij.nu Ik houd me wel tha(a)i - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Roos-Veerle Krijnen - WaarBenJij.nu

Ik houd me wel tha(a)i

Blijf op de hoogte en volg Roos-Veerle

08 Mei 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Jeezz, ik zit even in mijn criticus en denk ‘waarom zou ik nou weer verder gaan schrijven, ik heb helemaal niks interessants te delen’. Dan is er maar één oplossing... je ipod in en even die criticus er keihard uit dansen op de ‘Gipsy Kings’. Dus al neurieden ‘Bamboleo, bamboleo, bamboleo’ ga ik dan toch weer wat schrijven:).

Om verder te gaan waar we gebleven waren, ik was 15 februari terug gekomen in Nederland. En nadat het even moeilijk was geweest om mijn draai terug te vinden na een jaar, heb ik intens kunnen genieten van mijn ‘vakantie’ in eigen land. Ik voelde me gezegend met al die lieve mensen om me heen. En dat maakte het relatief ook gemakkelijk voor mij om weer ‘snel’ te vertrekken. Want mochten mijn reisplannen in het honderd lopen, dan is er altijd die veilige thuishaven waarnaar ik terug kan. Dankjewel daarvoor:)

22 april steeg ik op naar Bangkok, waar ik eerst weer een paar dagen bij Joost heb mogen vertoeven. Bij Joost wordt je altijd flink in de watten gelegd aangezien hij de slowjuize skills tot in de puntjes beheerst. Na al die zaligmakende sapjes heb ik ook een slowjuizer van hem gekocht, waar ik nu op het eiland wild mee ga (het wordt hier steeds sappiger, ik wou dat ik je er één kon laten proeven!). De detox kuren zijn gestart en mijn yoga eetgewoontes en practice pak ik weer rustig op. Maar shanti, shanti, want ik heb genieten van het eiland en een lekker plekje voor mijzelf creëren hoog op de prioriteitenlijst staan voor de eerste maand. Ik woon in een knaloranje huis (oranje boven) wat omringt is met palmbomen en 100 meter van de zee ligt. Mijn scootertje staat voor de deur en het eiland ligt aan mijn voeten…

26 mei begint mijn TTC (teacher training course) en dat worden 3 intense maanden. Iedereen heeft me al verteld dat je nergens anders tijd voor hebt dan je opleiding. Wanneer ik er over na ga denken wat ik straks moet kunnen, wordt ik al zenuwachtig.. maar als ik gewoon voel, dan voelt het dat ik eraan toe ben om de positie in te nemen als yogadocent! En zo niet dan is er altijd plan B: ‘Fake it till you make it’ ;).

Veel liefs en een dikke vette grijns vanuit Koh Phangan,
Roos




Ps. Sommigen van jullie wouden mijn adres, dus bij deze wat je op de enveloppe zet:
Roos-Veerle Maria Krijnen
Poste Restante
Thongsala, Koh Phangan
84280 Surat Thani
Thailand

En als je het mij even laten weten, dan haal ik het op bij het postkantoor op vertoon van mijn paspoort. Het duurt meestal 2/3 weken. Maar ik heb vanaf dit eiland ook een kaart verstuurd wat er 3 maanden over heeft gedaan… Het blijft Thailand;)

  • 08 Mei 2014 - 21:36

    Marjolijn:

    Leuk leuk leuk!!! Nog even genieten voor je aan de opleiding begint!!!

  • 08 Mei 2014 - 22:49

    Bianca:

    Hi Roos!

    Wat een gaaf huis!! lekker oranje:).
    Heel veel succes en plezier de komende tijd met je opleiding. Ik weet zeker dat je het kunt en als je iets doet wat je leuk vindt en wat bij je past kost het ook niet zoveel energie, krijg je er alleen maar energie van en ben je voor je het weet yoga lerares!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos-Veerle

Actief sinds 15 Feb. 2013
Verslag gelezen: 677
Totaal aantal bezoekers 20656

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 24 Februari 2014

Backpacken

Landen bezocht: