Backpacken - Reisverslagen van Roos-Veerle Maria Krijnen - WaarBenJij.nu Backpacken - Reisverslagen van Roos-Veerle Maria Krijnen - WaarBenJij.nu

Backpacken

Ik, Roos, vertrekt 24 februari voor een jaartje naar Australië en Azië. Waar ik eerst 4 maanden als au pair in Barham aan de bak ga en vervolgens 8 maanden ga reizen. Mijn tickets zijn al geboekt op Mellbourne - Cairns - Sydney - Bali - Bangkok - Chennai/Madras - Hong-kong - Amsterdam. En daarnaast is er gelukkig genoeg ruimte om wat bij te boeken!

Recente Reisverslagen:

28 April 2015

Why is the Jesus Christ lizard my favorite animal?

31 December 2014

Happy new year (L)!!!

03 Oktober 2014

Naakt tot op het bot, in India

22 Augustus 2014

Love is just around the corner (L)

08 Mei 2014

Ik houd me wel tha(a)i
Roos-Veerle

Actief sinds 15 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20670

Voorgaande reizen:

24 Februari 2013 - 24 Februari 2014

Backpacken

Landen bezocht: